CONCEPT EDUCATIONAL

 

Gradinita Bamboo este o cunoscuta instituție de învațământ privat de nivel prescolar, cu o predare blilingva romana – engleza, urmarind o comunicare cat mai corecta si fluenta intre copii, in ambele limbi.

Gradinita Bamboo va pune la dispozitie un nou sistem de management al grupelor, in care fiecare cadru didactic este incurajat sa se specializeze pe un anumit nivel de varsta astfel incat sa transmita corespunzator abilitatile si deprinderile pe care copiii le vor insusi intr-o anumita perioada din dezvoltarea lor.

Grupa baby (1,6 – 3ani): Activitati sociale si emotionale: educatoarea va urmari ca anteprescolarul sa-si dezvolte in primul rand vorbirea si limbajul: sa-si rosteasca numele si pe cel al colegilor, sa formuleze propozitii scurte prin care sa-si manifeste dorinta pentru un anumit lucru sau o anumita activitate, sa repete poezii si sa manifeste interes pentru cantec si arta, etc.

Grupa mica-mijlocie (3-5 ani): Activitati motorii si cognitive: Ambele grupe, mica si mijlocie, se incadreaza in primul nivel de studiu in programa noastra, astfel am format o grupa mixta. Prescolarii vor invata cum se tine corect creionul in mana si vor invata primele semen grafice, vor invata sa se imbrace/dezbrace, sa decupeze, sa resolve puzzle-uri, sa alerge, sa recunoasca cifrele 1-10, figurile geometrice, pozitiile spatiale, etc.

Grupa mare (5-6 ani): Activitati cognitive si intelectuale: educatoarea urmareste dezvoltarea unor abilitati ca scrisul, cititul, calculele simple; copiii vor fi instruiti sa fie  capabili sa gaseasca singuri solutii la probleme sau conflicte, li se va stimula curiozitatea prin anumite experimente, dar si limbajul intr-o forma mai avansata pentru a descrie evenimente, activitati, stari, etc. Ne pregatim de scoala si ne formam performatele academice.

 

IMPORTANTA GRADINITEI

 

Avantajele acestui proces constau in dezvoltarea creierului emotional-social si eliminarea fricilor copiilor de a relationa cu persoane diferite, atata timp cat ei au fost si sunt sprijiniti afectiv si ajutati in dezvoltarea noilor relatii. Pentru copii, aceste informaţii deschid posibilităţi dramatice de creştere şi învăţare.

Aceasta tranzitie le va dezvolta copiilor abilitatile si capacitatile de adaptare la spatiu si la persoane noi, proces ce va duce la o dezvoltare a vietii de grup si a celei sociale mai devreme decat la restul copiilor (si mai ales pentru adaptarea la scoala);

De asemena, educatoarele devin agenţi activi care progresează constant în cunoaşterea stilului de învăţare,  al tipului de cunoaştere, al abilităţilor şi potenţialului fiecărui copil. Şi, mai important decât atât, ele caută să afle cât mai multe despre interesele, personalitatea şi particularitatile de varsta ale copiilor cu care interacţionează.